torsdag, december 31

GOTT NYTT ÅR

Jag lever och fy för mig att jag inte gjort nåt inlägg men förklaringen är att jag inte haft tid och om jag haft tid så har jag inte orkat för det har gått i ett sedan julafton så det så.

Vi har firat en alldeles underbar jul på landet, nästan sagolikt vackert. Tänk att tomten kom med så mycket snö på julafton det tycker jag var toppen. På juldan segade vi och gick promenad. På annandagen hade vi kära släktingar på middag och den kvällen blev oxå mysig och minnesvärd. Sedan var det dags att börja planera den här dagen, ja precis. Nyårsaftonen är en stor dag i vårt liv. Bästaste sonen fyller år idag så det ska planeras, handlas presenter etc etc. Och jag försökte knipa på nyårsafton 1992 men det gick inte den lille prinsen skulle ut till varje pris och han var så bedårande vacker trots att han kom den sista dagen på året. Sonen brukar fråga oss allt som oftast: Hur tänkte ni då, när ni planerade mig? Ja vad svarar man på det, vi tänkte nog inte så mycket just då :))). När sonen var liten så sa vi att alla firade honom på nyårsafton med alla raketer.Det är ju iaf en festdag för de flesta :). Nu har släkten och vännerna gått hem och snart är det dags för en smarrig middag. I år blir det vi i familjen och när barnen ätit drar dem som en raket till sina vänner för att fira nyår. Kvar blir jag och maken men vi ska nog kunna roa oss på bästa sätt. En massa bubbel så är kvällen räddad, hahaha. Nej skämt och sido det blir nog lugnt men ett eller två glas bubbel blir det nog.

Så GRATTIS min lilla plutt ♥ som fyller 17 år idag!
GOTT NYTT ÅR
KÄRA LÄSARE

I will be back 2010......
Kramiz
Åsa

11 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Åh vilken snygging han är din son, hoppas han har en trevlig födelsedag:)

    Tack för alla goa kommentarer du lämnat hos mig under året som gått!

    Önskar dig och familjen ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Hoppas inte Stella är allför rädd för alla smällare?

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till dig åxå.
    Och grattis grattis...
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år till dig och familjen!!
    See you next year.
    Nyårskram:)/S

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år till dig å familjen! Å grattis till sonen!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. GOTT NYTT ÅR önskar jag dej.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Jaha, nu har ni också nått den åldern då man sitter och väntar på att klockan ska bli tolv så man kan krypa i säng.Här blev det lite lax och vitt vin tillsammans med grevinnan och betjänten. Gott Nytt År på er!
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  7. Men vilken söting du har till son, är han inte lite lik björn gustavsson?:-) Grattis i efterskott till honom! Hoppas du får en fab dag!!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  8. Hälsa Grattis till din son !! Även om det är lite sent nu. Roligt att få se honom.

    Gott nytt år också ! Kan jag komma över någon dag med din bok ? Vi kan ju också ta det när vardagen börjar igen.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  9. Fniss jag känner igen mig i din sons fråge ställning hur tänkte ni? Min son är född den 23 december.
    Grattis i efterskott till sonen.
    Och god fortsättning på det nya 2010!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hejsan.

    ...och många Grattis till din söte son.
    Visst är det mysigt att snön kom precis lagom till jul.
    Så vackra dagar det har varit nu...

    Ett Gott nytt år önskar jag dig,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  11. Du, det är på nyårsafton snyggingarna föds! Jag har också en son som är född då, fast 1990 så han är 19 nu och har flyttat hemifrån... :(
    Det var så förtvivlat längesen jag bloggade så jag skäms, vill så gärna börja igen men eftersom det har gått så lång tid känns det pinsamt... får se om jag tar mod till mig! Ha det jättebra och ett fortsatt gott nytt år! Kram Kicki

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3