fredag, december 4

Utmaningar är till för att tas...

Jag har fått en utmaning från sötaste Anne som gillar Champagne . Efter lite funderande så bestämde jag mig för att anta den:

3 saker som du kommer ihåg som om det vore igår:
♥ När jag gifte mig 1991 med min bästaste man, en underbar dag.
♥ Mina barns födelse, oj vart har tiden tagit vägen, dottern 18 år och sonen 17 år?
♥ När jag flyttade hemifrån för 25 år sedan, till en etta på 45 kvm. Den kostade 30 tusen.
3 saker jag ogillar:
♥ Orättvisa
♥ Katter och älgar
♥ Opera
3 saker som jag gillar:
♥ Min älskade familj och mina vänner
♥ Lakrits kan inte leva utan det
♥ Ostron med champagne, blir alldeles för sällan

3 bloggar jag följer dagligen:
Signe 1
Stjärnor & Champagne
Zebbes kamp
och massor av fler bloggar
3 låtar jag lyssnar på mycket nuförtiden:
Lyssnar mest på radio och oftast Mix Megapol, där de blandar dagens hits med det bästa från igår. Men om jag ska välja tre bra låtar så blir det:
♥ Lady Gaga-Bad romance
♥ Leona Lewis-Happy
♥ Europe-A new love in town

3 Tv-program som jag följer:
♥ Desperata Hemmafruar
♥ Brothers&Sisters
♥ Livet i Fagervik
Samt några andra program, kan inte vara utan TV
3 bloggvänner du vill skicka detta vidare till:
Hemma på Kråkered

Mitt allt

Sjabbig men chic


Nu blir det fredagsmys!

Klicka här så kommer du direkt till min utlottning som avslutas 12/12.

Kram Kram
Åsa

8 kommentarer:

  1. Hej raring! Vad kul att läsa ännu meeer om dig!! Och tack för att jag får bli omnämd, blir så glad:-))!! Jag är oxå en DH-lover, hihi!!!

    Ha en kanonfredag!

    Kramisar Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ja, nu vet jag ännu mer om dig. Nu känner vi ju nästan varandra :)

    Ha en superhelg !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Kul med utmaning o att du skickade den vidare till mig:)Ska anta den, får bara fundera lite på mina svar först:)

    Hihi, vad har katter o älgar gjort dig för ont?? ;)

    Ha en härlig lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Jag är tillbaka i bloggvärlden, har varit inne och kikat hos dig trots allt, kan inte låta bli!
    Håller med dig om älgarna,är inte vän med dom.
    Såååå stora...

    Ha en skön lördagskväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    så kul att läsa lite om dig.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. vill önska dig en trevlig 2-dra advent imorgon
    va kul att få läsa lite om dig
    kram

    SvaraRadera
  7. Vill bara kika in och önska dig en mysig andra advent!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Bra saker då Åsa. Klart att jag antar utmaningen. Ska skjutsa Gry till skolan nu och fundera lite. Du vad fint det blev i rummet på landet helt otroligt och du jag ska anmäla mig till din utlottning.

    Kramis Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3