tisdag, december 15

Se det snöar

En mycket trevlig dag hade jag igår när jag hjälpte svärmor att hitta och bära julklappar. Oj vad hon handlade. Ja, tänk inte på mig sa jag till henne när hon hittade nya klappar, jag är din packåsna idag :))).
Hon hittade iaf väldigt fina/bra klappar, hihihi som bara svärmor och jag vet om och tomten förstås. Tack snälla svärmor för lunchen och fikat igår.

Här i Sthlm snöar det idag, det är så fint och jag hoppas det förblir så över jul och nyår.

Kramiz
Åsa

5 kommentarer:

  1. Ihh det snöar här med.
    Nu håller vi tummarna på en vit jul.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Här snöar det oxå..liite grann, hoppas det kommer mer!

    vad snällt av dig att vara Svärmors bärare under julklappsshoppingen:)

    Ha en mysig kväll,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Det måste ju bara vara så bra att vara hjälpsam i jultid. Tror du inte att hon hittade något till dig också och gömde bland de andra klapparna ? :)

    Kram
    Anci

    Svar på din fråga: nej, jag har inte gjort kudden.

    SvaraRadera
  4. Låter ju som en jätteskön dag, även om du fick bära lite ( mycket) =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jaha inte vann jag inte i din tävling hihi....Ser mig dig framför mig som denna packåsna. Japp jag delar dumlekolorna i 2 bitar, blir bättre tycker jag. Gud det är sååååå gott med RR.
    Visst blir livet lättare med snö och ljuset.
    Kramkram A

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3