onsdag, januari 27

Award och vinst

Häromdagen fick jag en fin utmärkelse av min svägerska. Jag ska skriva sju sanningar om mig själv och skicka den vidare till sju bloggare som jag gillar. Nu känns det som jag skrivit sanningar om mig själv ganska nyligen så klicka här så kan ni läsa på om mig. Jag blir iaf väldigt glad för sådana här utmärkelser och skickar den vidare till er som vet att jag läser era bloggar. Hihihi, det där lät kanske lite luddigt men känner ni er träffade så kan ni ju ta den.
Innan jul vann jag en fin bok hos min bloggvän Anci, hon kom förbi med den häromdagen och jag blev jätteglad för att jag vann, så den ska jag inspireras av till nästa jul. OBS! Fotot är lånat på hennes blogg!
Tjingeling alla sötisar som läser min blogg.

Kram Åsa

5 kommentarer:

  1. Grattis till award.Den är du värd och mycket mera.Grattis till vinsten vad skoj.Ha en fin kväll varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åhh grattis till både award och fint pris, det är du värd vännen. Haha maken säger inte så mycket om inredningen och inte rosa...
    Hoppas att allt är bra med dig.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Grattis till award och bok Åsa! ja, det känns som att man har skrivit sju sanningar några gånger nu. Det börjar på att bli typ 70 sanningar. Jag som helst ljuger...;)

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Kul att du blev glad och hoppas att du kommer att inspireras. JAG är glad för att du nämner mig på din blogg. Tack !

    Kram till dig
    Anci

    SvaraRadera
  5. Grattis både till award och fint pris, roligt med lite ljuspunkter i vardagen :)
    Hoppas att du får en riktigt bra vinterdag!

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3