tisdag, januari 12

Galonbröllopsdagen

Idag har jag och min älskling varit gifta i 6940 dagar som faktiskt är 19 fantastiska år. Det känns verkligen inte som länge sedan vi lovade varandra att leva i nöd och lust. Jorå. så att ikväll ska vi fira på en restaurang som har ett väldigt bra rykte, mysigt :)))
På den här tiden skulle allt som ni ser vara väldigt stort, håret, klänningen, buketten etc. Den lilla volangen på magen skulle dölja att jag var gravid i femte månaden? Det skrattar jag åt idag, för hur tänkte jag då? Alla visste ju redan att jag var gravid.
Denna dag känner jag en stor tacksamhet och stolthet för mitt liv med min älskling och våra två fina barn ♥♥♥
Kramelikram
Åsa

5 kommentarer:

  1. Grattis !!! En stor kram till er båda och en önskan om att ni ska få en fantastisk dag :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  2. Tänk att det är så länge sen jag tror minsann det var lika kallt då när vi stod på kyrkbacken. Kramar till Dig och Dag från oss ekeröbor.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er minsann! Galon var det ja... Vilket konstigt namn, heter det verkligen så?

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis! Det där bröllopet minns jag som igår. Vackert, roligt och trevlig bordskavaljer!
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  5. Grattis på galonbröllopsdagen! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3