måndag, januari 4

Försenad önskelista

Tänk att jag alltid vaknar så sent. Nu har det precis varit julafton och jag och maken bestämde oss för att vi inte ger varandra julklappar för vi har ju precis köpt landet och heeey det kostar lite stålar att inreda det. Men vad händer, jo lilla jag har kommit på en väldans massa saker som jag önskar mig och skulle vilja ha NUUUUUU. Det är ju förgräsligt helt enkelt, för jag fyller i oktober och till dess är det 10 månader. What to do liksom?
Men nu tänkte jag att jag lägger ut min lilla önskelista här så får vi väl se vad som händer:

1. Boston White Öronlappsfåtölj från Bruka Design, beställningsvara.
2. En megabra kamera som är superliten, lätt att ta med. Ingen systemkamera för jag skulle aldrig orka kånka på den.
3. En superbra scanner som är lätthanterlig och inte tar så mycket plats.
4. Söta blusar, tunikor från Odd Molly. Det var en tjej (expedit :D) som sa att jag såg ut precis som en OM tjej i min klädstil. Hallååå då måste jag ju leva upp till det, räcker inte med två OM-blusar i garderoben.

Sådärja, man får väl önska iaf och om du läser det här tomten så gör det inget om du kommer försent till mig. Du är så välkommen.

Kram Kram
Åsa

7 kommentarer:

  1. Hahahahaaaa Åsa du är för rolig. Hoppas att tomten hör eftersom det är långt till födelsedag. Om är inte fel, klart man vill ha massor.....Fåtöljen från Bruka är jättefin, äääälskar Bruka vännen.
    Stor kram A

    SvaraRadera
  2. Men detta är ju så typiskt!
    Du ska veta att du är inte ensam om fenomenet,fast jag har ju sett till att fira födelsedag "på rätt sida jul":)
    Fast jag får nog se till att jobba lite mer om jag ska kunna få allt jag vill ha!!
    Odd Molly ja,har sett en underbar virkad kappa gående på stan,en sån vill jag också ha!

    Mysig kväll!Kramkram/S

    SvaraRadera
  3. Mycket bra idé Åsa! Du bestämmer väl själv när du vill fira din födelsedag? OCH hur ofta... Man behöver ju inte nödvändigtvis bli äldre bara lyckligare och smartare och allt det där.
    Hoppas det hjälper med önskelistan. I mitt fall så tror jag inte ens det skulle hjälpa om de drog den på något styrelsemöte Uffe sitter och häckar på. Det skulle väl bli en tulpanbukett från coopera och något ekivokt skämt om att jag kan få hans kropp eller något sånt och jag skulle säga att det gick bra om jag fick måla den vit och ha en sittdyna med Svenskt tenns elefanttyg på. Precis som vanligt alltså...;)

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg du har, och inte så dumt med önskelistan efter jul, då blir det ju kanske billigare för dom som ska uppfylla önskningarna.Ganska bra argument, eller hur?

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Skickar en hälsning från stugan. Vi har det bra! Hoppas ni har detsamma.
    Lycka till med dina önskningar, vännen :) Annars kan du väl ta saken i egna händer.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att Tomten hör vad du säger och att han uppfyller dina önskningar !!

    Kram Anci

    SvaraRadera
  7. Klart du ska ha ALLT du önskar dig...
    Om inte Tomten hör så KANSKE DIN MAKE GÖR DET...!!!!
    :D
    Kram Gissan

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3