fredag, januari 8

Hej bloggen!

Oj det blev visst en lång natt :)). Jag måste säga att jag beundrar er som hinner skriva många inlägg per dag, ibland hinns inte ens ett inlägg med från min sida :)). Ska försöka skärpa mig.

Igår morse kl 08.00 började NK's rea och jag och maken var där för att fynda. Jag hittade ingenting, jag behövde ingenting direkt heller men jag hoppades på att Odd Molly fynda. Tyvärr tyckte jag att OM kläderna de hängt fram, inte var något för mig. Maken däremot hittade nya golfskor, halsduk, tröja, kallingar, slips, väst så han var mycket nöjd och det var han värd för han är den i vår familj som handlar minst övriga tiden på året. Det bästa med att rean började 08.00 var att det var väldigt lite folk så tidigt på morgonen. Vi åt frukost på Sturekatten innan maken stack till jobbet. Jag mötte upp vår dotter för hon skulle handla för presentkort hon fick i julklapp så då fick vi en mysig stund tillsammans.

När jag skulle lägga mig på kvällen så zappade jag igenom TV-kanalerna och fastnade på SVT1, en konsert med Michael Jackson. Han firade 30 år som artist. Men åhhh vilken bra konsert, bara superbra låtar. Säga vad man vill om the King of Pop men bra musik kunde han göra iaf. Så när jag gick och lade mig hade jag en känsla av vilja dansa. Hade jag varit yngre hade jag nog gått ut på disco efter en sådan konsert men nu får man inse sina begränsningar och krypa till sängs istället :))).

Nu var det ett tag sedan jag var på Ikea så jag tror jag åker dit en sväng behöver fylla på stora värmeljusförrådet och hitta en lampa till matsalsbordet i Trosa.

Var rädda om er kära läsare.
Trevlig helg!
Åsa

4 kommentarer:

  1. Hej raring! Härligt med ikeabesök, hade jag bott närmre så hade jag hakat, hihi...

    Ha en lovely fredag! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Vad skoj det låter med IKEA, dit måste man med jämna mellanrum!

    Synd du inte hittade något på rean,men kul för maken!

    Ha en skön helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul med NK-rea. Förr var det den enda rean som var riktigt bra. Kläder som kostat tusenlappar kunde man hitta för en femhundring.Vi behöver också fylla på ljusförrådet efter jul så det kanske blir IKEA i Kalmar någon dag.
    Kram
    Moster

    SvaraRadera
  4. Har inte hittat något på årets mellandags rean. Är det så att den har blivit sämre eller jag som är mera kräsen tro?? Kram sari

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3