onsdag, januari 13

Knut då ska julen ut

Igår kväll var jag och maken på restaurang Lux Stockholm, Lilla Essingen för att fira vår galonbröllopsdag. Mycket gott och trevligt var det. Jag åt en väldigt god förätt med hummer etc. Sedan åt jag en Oxfilé där de bakat in kryddorna på ett sätt jag aldrig provat och jag lovar er, den smälte i munnen fantastiskt god.
Till efterrätt åt jag också en otroligt god rätt med äpplen etc, den var så god att jag glömde fota den men gott var det som ni ser på tallriken.



Idag måste man dansa ut julen, ska bli skönt att bli av med diverse julsaker men samtidigt kommer det kännas tomt med all fin belysning. Men jag tror jag skippar det där med dansen, det går fortare då.

Tjingeling
Åsa

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vad mysigt med middag, oxfilén såg god ut!
    Grattis i efterskott på Galonbröllopsdagen, hur många år har man varit gift då??

    Hemma hos oss har julen redan dansat ut förra veckan, tröttnade på allt pynt strax efter nyår!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men håhåhå vad gott! Det är nästan så att snålvattnet rinner!

    kramis Lisa

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott på bröllopsdagen.. Ni är verkligen ett underbart par och ni är dessutom toppenföräldar ( hoppas era barn håller med om det också hihihi ) Men vad jag har sett så har jag verkligen haft mycket att se upp till er båda genom åren.. Ni två är helt klart en förebild för mej, när det gäller hur ett förhållande ska vara.. :)

    Kram Maria

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3