fredag, januari 29

Där ser man

Bästaste dagen på hela veckan, fredagsmyyys med maken och Stella för ni trodde väl inte att våra fina barn 17 och 18 år sitter hemma med sina päron en fredagskväll :). Ja så det blir väl att se tråk-Lets dance. Annars ska det bli kul att se den nya serien som börjar ikväll, Solsidan.
Jag har börjat vilja se På Spåret sedan de bytte programledare, klart mycket bättre nu men maken föredrar Lets Dance så jag spelar in Luuk och ser det senare. Vad tycker ni om det nya programledar paret i På spåret? Bättre eller sämre?

Efter era gulliga kommentarer i förra inlägget så kan jag bara konstatera att ni vill fortsätta att läsa om mitt fashionabla liv.

Mys Mys Mys
Åsa

9 kommentarer:

  1. Önskar dig en mysig helg! Här blir Lets dance, tycker oxå det är trist men Julia gillar det...
    Har inte sett nya På spåret, ska ge det en chans :)

    må gott
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Önskardig en härligt mysig barnfri kväll;) Sitter själv och väntar på att maten ska bli klar nu så vi får äta. Äldste sonen är hemma, de övriga är ute på annat så länge. Har bara sett mycket korta snuttar av på spåret tidigare och inte hunnit se något denna omgång. Kanske det blir i kväll?
    Njut och ha en skön helg
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Önskar dej en mysig kväll .Njut och mya Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ja vi rör oss på samma ställen , tror vi har en hel del gemensamt !
    Fika i Trosa är inbokat!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att det blir en myslördag för dig också. Du får skriva om vad du vill, det är alltid roligt att läsa.

    Ha det bra

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  6. Och! Ikväll är det Robinson! hurra, hurra, hurra! Hoppas att den där Jimmy åker ut på öronen!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  7. Hallå!!
    Tycker du Lets dance är trist!! Det som är så kul :)
    Jag har inte varit på Parsley på sistone, känner mig lite anti... Fast de har säkert en massa fina kläder, det har de alltid! Jag följer med dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Luuk är helt renons på humor tycker jag.
    Han klantar sig inte iaf. Således till hälften sämre.
    Omfamning och klapp på kinden.
    /Samuel/

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3