torsdag, januari 14

Den fick vara kvar

Halloj alla söta!

Om ni kommer ihåg så köpte jag två lampor på Ikea för vi behövde en lampa över matsalsbordet i Trosa. Kroby var den som passade bäst till landet så då hade jag Ottava kvar som jag tycker är supersnygg. Jag bad maken att sätta upp den i köket i vår Stockholmsvilla och det blev superbra. Tyvärr så blev inte fotona så bra men det beror på kameran som inte gillar att ta inredningsbilder.
Tack snälla ni som lämnar så fina kommentarer, jag blir jätteglad. Just nu suger jag på att kommentera hos andra bloggar men jag kommer tillbaka.

Kramelikram
Åsa

6 kommentarer:

  1. Lampan är snygg ! Vad gillar din kamera att ta bilder på ? :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Men titta så jättefin lampan är när man ser den hemma hos någon annan. Det där blev mycket bra!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej raring! Den där lampan är bedårande!:-) Må gott, kramenkram Sofia

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    En Ottawa minsann! :) Känns bekant på nåt vis...
    Den passar jättebra där, kan jag tänka mig.
    Hoppas ni mår bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Nähä du vännen det där beror inte på kameran hihi utan den som håller i den fniss. Jag har lampan på landet. Finns den kvar på Ikea????

    Kramkrma A

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Å den e fin den där Ottawa!
    Mysigt med middag på restaurang - å Lux ska ju vara riktigt bra, har inte varit där. Grattis till era 19 år!!

    Stor kram Jessica

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3