fredag, januari 9

Nu är den på väg :-)

Idag har det äntligen hänt, jag tog mig in till La Stada och beställde min tallrikshylla från Kallholmen på Hans-Mikaels. Som jag ska ha ovanför skänken nedan:

Det tråkiga i kråksången är att jag ska vänta 4-6 veckor innan den kommer hem till oss. Men den som väntar på något gott.....

När jag ändå var i stan passade jag på att besöka en massa söta inredningsbutiker, jag måste ju träna till Göteborgsresan :)))))))) så jag orkar traska runt där i två hela dagar och förhoppningsvis hitta något jag kan shoppa. Så tack för alla era fina tips och en STOR KRAM till

Hem och lycka för ALLA dina tips. Den tjejen känner till varenda gata i Göteborg där det ligger en attraktiv inredningsboutique, så gissa om jag ska ha kul!

I La Stada var jag i en ny (för mig) inredningsbutik som heter Ambiance,


JÖSSES vilken trevlig butik och trevlig personal. Jättevackra dukar från Lene Bjerre, vackra lyktor, lampor, växter, porslin, kuddfodral. Mycket vitt, zink, fattigmanssilver. Jag hittade en fin glasburk som jag tänkte ha framme på köksbänken. Vad ska jag fylla den med tycker ni? Har funderat på Italienska mandelskorpor eller värmeljus.

Sedan bjöd jag Willes matte på kaffe och vi fick en mysig pratstund.

Natti natti all peopleÅsa

6 kommentarer:

  1. Ja, fint med tallrikshylla! Jag vill också ha såklart! jag ser att även du kör med lite ordspråk i kväll. vad är det med i kväll egentligen? Egentligen så borde det heta: Dem som väntar på något gott väntar alltid för länge! för det är så det känns även om man väntar i fem minuter.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ja jag längtar, barnsligt kanske att man kan längta efter en sak men du vet. Hade sån beslutsångest över vilken storlek jag skulle ha
    och då fanns det bara två storlekar att välja mellan, suck. Och ja det kommer kännas som länge.
    Kram till dig Lisa/från mig

    SvaraRadera
  3. Fyll den med godis till far din... :)
    Eller varför inte lite godis till Stella,

    Annars tycker jag att värmeljus passar bra där i..

    Kram kram från Betongvillan

    SvaraRadera
  4. Kära kusin.
    Bra förslag, då skulle pappa bli glaaaaaad.
    Men jag vet inte om det är så fräscht med leverbitar i burken.
    Tack för tipsen
    Kram kära kusin/från mig

    SvaraRadera
  5. Vilket fint skåp, kommer att bli super med tallrikshylla!
    Jag är också sugen på en strosa-runt-dag bland en massa inredningsbutiker och är riktigt avis på din Göteborgresa.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Plingan. Ja, jag längtar faktiskt.
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3