lördag, januari 24

Reklamavbrott

Visst är det märkligt hur man påverkas av reklam?
Jag gillar inte reklamavbrotten på TV som kommer tätare och tätare. Men på något vis så påverkas jag ändå omedvetet? Igår till exempel så fick jag för mig att jag skulle prova Natusans Baby Oil. Ni vet den som man ska smörja in efter dushen när man fortfarande är blöt :). Ja jösses, jag har alltså gått på reklamen som sänds flera ggr/kväll. Så nu får vi se om jag blir babylen?

Idag ska jag powerwalka trots det gråa, trista vädret. Jag ska inhandla diverse nödvändiga sminkprodukter som saknas. Jag hoppas jag hinner sätta mig med lördagskrysset i DN en stund, det är så klurigt men kul när vi lyckas lösa det.

Vad ska ni göra idag?

Kramiz Åsa

3 kommentarer:

  1. Vad du är duktig som trotsar tråk-vädret! Själv ska jag promenera i Täby C. Kan det räknas som motion tro?
    Du var lite frågande till min födelsedagspresent. Klicka på ordet i inlägget så får du förklaringen. Ha en bra dag!
    Kram A-S

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa, vad duktig du är som ska ut o powerwalka i det här tråkiga januarivädret!
    Tänk om jag kunde vara lika duktig.. Det blir en lugn dag härhemma för oss. Vi skulle egentligen åkt och handlat skridskor till min bonusdotter Tindra, och sen åkt till mina föräldrar och ätit middag men Tindra har fått feber o är allmänt eländig:(. Det får bli en lugn dag hemma istället. Kanske ska ta fram dagens Göteborgs-Posten och lösa lördagens korsord, tack för tipset! Ha en bra dag, Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. haha, den där har jag aldrig hört talas om men jag väntar med spänning på att få höra resultatet. Vem bill inte vara len som en barnstjärt?
    Och du går och går och går det är ju toppen!

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3