onsdag, april 1

April April....


Idag får man passa sig för att inte bli lurad, jag kommer inte att tro på någon idag :-))))
Idag ska jag jobba, inhandla presenter, walka etc.

Tänker på Sabina som kämpat mot cancern och skrivit om det i sin blogg, så gripande och sorgligt. Sabina blev 34 år och efterlämnar två små flickor och hela sin familj. Sabina var en fighter men det räckte inte......
Ibland får man en käftsmäll och påminns om att livet är väldigt orättvist.
Ikväll ska vi på kalas hos Ekeröligan och fira våra gudbarn, det ska bli mysigt.
Stort GRATTIS till min gudson P som fyller 11 år idag, vi syns ikväll.

Var rädda om er!
Kram Åsa

12 kommentarer:

  1. Varmt välkomna världens bästa gudföräldrar. Man kunde inte ha valt bättre. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Nej, men fy vad fruktansvärt och orättvist!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. usch vad ledsen jag blev nu..man hoppades att hon skulle klara sig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Livet är inte rättvist nånstans:-( Hoppas du får en fortsatt fin dag trots allt, KRAM Sofia

    SvaraRadera
  5. Hejsan.
    Ja..du, jag har följt Sabinas blogg ett tag och blev mycket ledsen igår när jag läste vad som hänt.
    Något värre kan man nog inte råka ut för än det hon ställdes inför.
    Men det är ingen som lovat att livet ska vara rättvist!!!

    Hoppas du får en fin kväll i trevligt sällskap.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Åh nej...jag läste för ett tag sedan på hennes blogg, suck.............

    Man påminns om att vara rädd om nuet.

    Sköt om dig!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Hej !
    Det är tråkigt att höra om Sabina. Jag håller med det som Vita Nyanser skriver, det gäller att vara rädd om nuet och glädjas i stunden !!
    Hoppas att du får en trevlig kväll.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  8. Fy va sorgligt med Sabina..tårarna bara rinner...gäller verkligen att vara tacksam å ta hand om sina nära och kära!!

    Kraam Nettan

    SvaraRadera
  9. Ja tänk vad livet kan vara orättvist. Och så skört.

    På tal om aprilskämt så har jag redan gått på ett ;)

    Kram.

    SvaraRadera
  10. Hej vännen,
    ja livet kan var otroligt grymt. Gud så sorgligt, stackars stackars hennes familj!

    Hoppas ni får en trevlig kväll med era vänner, det känns extra viktigt att träffa dem man tycker om, när man som du säger "får en käftsmäll" och en tankeställare!

    Stor kram
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Hej Åsa!
    Kikade in hos dig för att jag har sett dig kommentera på olika bloggar.
    Jag gick in på Sabinas blogg och blev väldigt berörd. Vilken kämpe! Livet är så orättvist, cancer är en fruktansvärd sjukdom. Speciellt när det gått så långt att man inte kan bli botad.
    Har själv erfarenhet av sjukdomen på olika sätt. Ta vara på livet här och nu, fånga dagen!
    Man vet aldrig vad man kan råka ut för.
    Kram på dig, Susanne

    SvaraRadera
  12. Ganska lungt på bloggen idag, i allfall den här tiden, vad passar då inte bättre än att skicka en heltvanlig "Onsdagshälsning" till alla gamla "bloggkompisar" av olika grad, vissa lite mer bekanta än andra.
    Din fina och alltid trevliga blogg är alltid värd ett besök!
    Ser att en det blir fler och fler här på blogger och en del har liknande namn, så om du inte känner igen Oumberlige Peter så bli inte orolig!
    Mvh från Peter!
    PS: Fast ditt glada leénde foto blandar man inte ihop med något annat. Funderar själv på att byta bild, ser alldeles för allvarlig ut, men om jag ler så ser jag galen ut och vilken kvinna vågar svar då(ler) Som sagt ha det gott!

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3