torsdag, april 9

GLAD PÅSK

Har hittat ett alternativ till påskfjädrarna, nämligen färgat ris.
Hittade ett lilafärgat (á la Hemmalycka-style)och så köpte jag tulpaner i samma nyans.
Tjusigt värre och jag känner mig duktig som bojkottat fjädrarna i år. Här har vi mycket på programmet i påsk så jag kommer inte att vara lika närvarande här i bloggvärlden som jag brukar.

Nu håller jag på att förbereda kvasten och hucklet har åkt på. Jag hoppas vi ses i Blåkulla :-))))

GLAD PÅSK till er alla, kuckelikuuuuu.
Kram Åsa

20 kommentarer:

  1. Vilken fin färg på tulpanerna, trevlig påsk. Hoppas den blir riktigt trevlig o skön!
    Påskramar...

    SvaraRadera
  2. Haha vi kommer nog ses på blåkulla. Har aldrig hört talas om färgat ris, fräckt. Ha en riktigt trevlig påsk.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Fint färgat ris, sånt har jag inte sett förut!
    Vi har oxå skippat fjädrarna i år..

    Ha en riktigt skön påskhelg du oxå, så kanske vi ses på Blåkulla;)

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  4. Vi tar Blå Jungfrun, det är närmast härifrån. Annard har vi tagit en skön promenad i solen på stranden. Nu är hundarna trötta och vi lagaer mat (ja inte jag då förstås...)

    /christina

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du får en skön påskhelg!
    Om jag får igång kvasten så syns vi i blåkulla!

    GLAD PÅSK

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  6. Vad häftigt med lila påskris.
    Vi ses på Blåkulla då!
    Glad påsk!
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Ha en riktigt trevlig påsk! Kuckelikuuuu!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  8. Hej !

    Färgat ris, ja det har jag nog aldrig sett som påskris. Bra som alternativ till påskfjädrarna.

    Glad Påsk och kram !

    SvaraRadera
  9. Glad Påsk!
    Jag är redan här, var är du? ;)
    Kram A

    SvaraRadera
  10. Du har en liten utmaning hos mig om du vill!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  11. Glad påsk på dig oxå!! Hoppas du får en lovely helg med nära och kära!:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Vilka kanonfina tulpaner!
    Glad påskkram till dig.
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  13. Tittar in och önskar en Glad och Go´ Påsk, kram Marie:)

    SvaraRadera
  14. Hihi glömmer inte. Det finns ju iaf 3 chanser..
    Kram anne

    SvaraRadera
  15. Här blev det inte heller några fjädrar. Härligt med tulpaner!

    kram och glad påsk

    SvaraRadera
  16. Så läckert med de färgade, och sen de fina tulpanerna också. Snyggt.

    Hoppas att du har haft en bra påsk.
    God fortsättning.
    Kram.

    SvaraRadera
  17. Hejsan.
    Tack för din rara kommentar på min blogg!!
    Uppskattas mycket.
    Hoppas du har en riktigt skön Påskhelg!!!

    Många kramar Anneli.

    SvaraRadera
  18. Har du åkt vilse månne?
    Blåkulla kan vara svårt att hitta till. ;)
    Hoppas du har haft en kanonhelg med massor av sol och värme.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  19. Hej svejs!! Hoppas du haft en skön påskhelg!! Jag som skriver har precis tagit det stora klivet ut i bloggvärlden....Kram Therese

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3