måndag, april 27

Inredningsdetalj

Jag hade hoppats och hoppats att mina små änglar inte ville ta fram studsmattan i år. Åbäket är ju inte så vacker inredningsdetalj i trädgården precis. Vi har inte så stor trädgård så det går ju inte att dölja studsmattan heller. Läste i någon inredningstidning, tror det var senaste nummret av Hus och Hem att man kunde dölja den med att sätta en fin snabbväxande häck runt den och det skulle ju vara jättesmart men det fungerar inte i vår lilla trädgård. Jaja om nu tonåringarna vill ha kvar den så ska jag inte vara tvär, men då hoppas jag att får se dem vara ute och hoppa oxå för förra året blev det inte många studs....
Kameran har slut på batterier men ni vet väl hur en studsmatta ser ut? tänk er den största modellen, pust.
Snart ska jag till jobbet, jobbar hela dagen.
Tjingeling
Åsa
Vill du vara med i min tävling om ett fint armband? Klicka HÄR

15 kommentarer:

  1. Vad skönt ni såg ut att ha haft det på eran resa. Jodå visst ser jag en jätte studsmatta framför mig och hoppas som dig att dom använder den när den väl kommer upp.
    Ha det gott Marie:)

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Ja, de där studsmattorna är ju inte så snygga precis, jag har förbjudit en sån i vår trädgård, hihi! Som tur är verkar inte Tindra vilja ha en heller:)

    Ha en jättebra vecka,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mina barn vill sååå gärna ha en studsmatta, men jag vägrar! Den skulle täcka hela vår lilla gräsmatta på baksidan. Inte snyggt. De har som tur är ett gäng kompisar som inte har lika elaka föräldrar, så de hoppar där.

    Jag har en fråga till dej...
    Det verkar som om du har koll på Bromma. Jag ska dit imorgon och köpa en Molly-kofta (finns ingen annanstans i hela Stockholm!), och då tänkte jag passa på att titta i lite mysiga butiker när jag ändå är där. Butiken jag ska till heter Pour Toi (Västerled 183). Har du några bra butikstips i närheten? Jag åker kommunalt så de får inte vara alltför utspridda. Jag känner inte till Bromma alls tyvärr. Hoppas att du kan hjälpa mej.

    Kram A-S

    SvaraRadera
  4. Ja, hur en studsmatta ser ut känns det som att jag har koll på. Tyvärr, kanske ska tilläggas.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Såg att du vann andra vinsten hos Jenny på Kråkered så jag smyger in och grattar dig!
    Ha en bra kväll
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Jodå, jag vet hur den ser ut... Vi ska sälja våran =)
    Lycka till i kampen mot maskrosorna.

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  7. Hej Åsa!
    Javisst vann du tröstpriset som är en rödrutig handduk från Nyblom & Kollén!!

    Grattis!!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Tusen tack! Nu ser jag veklign fram mot mitt Bromma-besök. Jag rapporterar vid tillfälle.
    Kram A-S

    SvaraRadera
  9. Haha Åsa du får nog ta fram den...Vi har ingen tack gode gud. Dom har tjatat i flera år men maken har sagt nej.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  10. Man går ner av bacon för att bacon innehåller bara protein och fett. Inga kolhydrater...! Enkelt va? ;)
    Testa...
    Kramen Gissan

    SvaraRadera
  11. Jag har blivit förskonad från studsmattor, hihi. Här blir det ett stooort fotbollsmål istället när trädgården är anlagd, *fniss* Vet inte om det är bättre...men sonen 10 år bestämmer ju;-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Snart täcks varenda trädgård av stora studsmattor...
    Ser ganska kul ut om man hittar på tex Eniro´s kartbilder. Vårt område är fotat på sommaren och då ser man cirklar lite överallt :)

    Förhandlade med Julia för 2 år sen när hon fick en kaninen Stampe, att det inte blev någon studsmatta också. Det accepterade hon, men nu är Stampe död, så jag antar att diskussionen fortsätter i år :)

    Ha en riktigt skön vecka!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Wooooow så härligt ni verkar ha haft det i Frankrike och Monaco...Roligt det där du skrev om att inte vilja berätta om kändis förrän på behörigt avstånd, jag är likadan.

    Vad avundsjuk jag är på att ni har varit i Grasse, det är verkligen en riktigt stor parfymort.

    Men studsmatta klarar jag mig utan ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Hej Åsa.

    Vilken underbar resa ni gjort och vilket ställe!
    Här har vi inte heller någon studsmatta...som tur är, hihi

    Krya på dig!

    kram Lena

    SvaraRadera
  15. Hej !

    Jag kan se det framför mig :D !

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3