tisdag, april 14

Back on track

Då är man tillbaka från Blåkulla för den här gången, kvasten är tvättad och inställd i förrådet till nästa gång.

Vi har haft en jätteskön påsk med massor av god mat och alldeles för mycket godis.
Vi har spelat golf, vart på mina föräldrars landställe, strosat i Trosa, varit på restaurang med svärmor och svägerskan, fixat i trädgården, bytt till sommardäck, etc.
Så nu återgår vardagen till det normala. Medans jag har vart borta från bloggen har jag fått en utmaning av gulliga Ingela med bloggen Ingelalala så här går det till:
Lista 5 saker som du ska att göra under 2009.

1. Åka ill Nice
2. Åka till Gotland
3. Lyckas nå min målvikt, segt som f...n men jag SKA lyckas.
4. Måla huset utvändigt
5. Förminska mitt hcp från 34 till under 30 åtminstone

Inte så svårt och jag utmanar jag alla som går in på min blogg och läser det här inlägget, vill läsa om vad ni ska göra under 2009.

Kram Kram
Åsa

11 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka:-) Hmm, måste klura lite på det där först, återkommer med om vad jag ska göra 2009. hihi. Ha en fin dag, Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Låter som en skön påsk. Jag tycker också att det är roligt att du är här igen :)
    Jag måste fundera på din utmaning. Det var inte helt lätt.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Välkomna hem ni med :)
    Hoppas vi ses snart igen! Imorgon ska jag ju till N och göra slingor :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej,
    vilken härlig helg ni verkar ha haft!
    Fina bilder ifrån Världen ände också :)
    Blidde inte Trosa denna helg, var hemma och fixade istället.

    Roliga resor du har framför dig!
    Det är nog bra att ha en mål-lista, med både roliga och lite mindra roliga saker att göra!

    Det blir Björkan igen snart, barnen tyckte det var kul (var ett bra tag sen vi var där).

    Ha en jättebra vecka!
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du har gjort utmaningen! Vilka mysiga resor du har planerade.. målvikt kommer du oxå fixa =)
    Hcp.. det går säkert som en dans om du inte kastar klubborna först ;-) Jag har hcp 36 och det kommer jag nog få ha i många år framöver =)

    Ha en bra dag!
    Kram ingela

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du är tillbaka Åsa! Trosa var jag ofta i när jag var liten och det är så jättefint där. När min mamma var liten så höll hon på att drunkna i kanalen. Ja, det var en liten utvikning. Jag antar såklart utmaningen.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Jag antar utmaningen! ;-D
    kram

    SvaraRadera
  8. Låter som ni ni haft en riktigt aktiv å trevlig påskhelg!!
    ..å mycket roliga planer för 2009..ska se om jag antar den ngn dag!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  9. Hm vet knappt själv vad jag skall göra under 2009. Har aldrig varit i Trosa men alla säger att jag borde åka dit.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  10. Hej Åsa!
    Får klura på den här utmaningen ett tag!
    Åh har ni varit i Trosa, där är såå vackert!
    Jag o sambon tog en avstickare dit förra sommaren när vi var hos moster i Nyköping. vad många vackra hus det finns där!!

    kram Jenny

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3