lördag, februari 14

Alla ♥♥♥ dag

Det bidde inga jordgubbar och ingen champagne heller för den delen. Jag fick ingen frukost på sängen heller, däremot fick jag frukost i köket av min älskade make och där stod ett fint paket och väntade.
Jag fick något som jag har önskat mig sedan vi var i Göteborg. Där luktade jag på en fantastiskt god parfym som jag inte lyckats glömma sedan dess.

Jag fick Midnight Rain från La prairie och jag blev JÄTTE, JÄTTEGLAD ♥.

Till den man som jag älskar av hela mitt hjärta gav jag en liten bag fylld med godis, en trisslott och en liten lapp där det stod att vi ska tillbringa dagen på Solvalla. Ni kanske inte tycker att det låter så romantiskt precis. Men jag lovar er, min make tycker att det är JÄTTEROLIGT.

Så det ska vi göra idag så vi åker dit lagom till lunch, tittar på pållarna och hoppas att vi vinner några miljoner hahaha.

Idag fyller mitt största fans av bloggen år, GRATTIS KICKI♥,

hon säger att hon är beroende av min blogg :). Hoppas du får massor av presenter. Jag bjuder på lunch när det passar dig, precis som vi brukar.

Önskar er ALLA massor av kärlek ♥ pussar ♥ och kramar ♥
Var rädda om ER och ERA nära och kära.
Kramiz Åsa

20 kommentarer:

  1. Ha en härlig alla hjärtans dag. Vilka rara presenter ni har gett varandra.
    Kram A-S

    SvaraRadera
  2. Så mycket att titta på, så mycket att läsa...
    Jag har underhållning en lång tid framöver.
    Hjärtekramar från Ampan

    SvaraRadera
  3. Men åh! Fick du den parfymen, den är helt, helt underbar! Vad roligt för dig Åsa och vilken underbart väluppfostrad man. Ni får alldeles säkert en kanondag och du kommer att dofta som en drottning!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack för hälsningen ja beroende har jag verkligen blivit din blogg är så rolig, snygg och trevlig att läsa. Hoppas det blir många miljoner. Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa! Vilka fina presenter! Den parfymen har jag inte luktat på, måste prova, nu blev jag lite nyfiken:)
    Hoppas ni gick plus på Solvalla!!
    Ha en härlig dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Men vad romantiska ni är, hääärligt.
    Tyvärr inte lika mycket romantik här hos oss. Bara en massa födelsedags firande. Men det gör inge. Vi får ta igen det ikväll när barnen sover hihi.

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Ett litet hjärtsa til dig från mig!
    \/)
    \/
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Ha en mysig alla ♥ dag!
    Kramar C

    SvaraRadera
  9. Vad bra att ni hittade presenter som passade så bra till varann!
    Hoppas dagen blev lyckad.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  10. Härligt med en ny doft!
    Vilka fina hjärtan som regnar ner på din sida! Jag är ju ingen hacker precis... Jag fattar inte ens hur man får till hjärtan i texten *fniss*, du får visa mig :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en skön kväll på alla hjärtans dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Men vad härligt att få en parfym!
    Kanske ska tipsa Mannen om det nästa år?!
    Själv fick jag ett vackert hängsmycke... ;)
    Å så hade han fixat till barnen oxå!
    Vilken Mann va?

    Njut av kvällen!
    God natt!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  13. Hoppas att ni hade en mysig dag -
    och att ni blev några miljoner rikare! :)

    SvaraRadera
  14. Lät som det blev en lyckad dag! Parfym och Solvalla, inte alls dumt!

    Jag fick ett par örhängen och vita liljor. kram

    SvaraRadera
  15. Hej !

    Då låter det som om ni båda fick vad ni ville ha och det är ju så det ska vara :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  16. Hej Åsa!

    Vilka fina gåvor ni gav varandra...hoppas att ni tog hem en massa pengar från Solvalla!!!!!

    Ha´en bra söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  17. Hoppas ni vann! Min dotter undrar hur du fått till de fina hjärtregnet?
    Hälsar
    /Malin

    SvaraRadera
  18. Så gulligt av er båda! Kramar M

    SvaraRadera
  19. Hejsan! tack detsamma:) vann du några miljoner? Vilken fin tunika i förra inlägget!! Ha en mysig söndag!!

    SvaraRadera
  20. Åhh det lät som en härlig dag!
    Vilken fin tunika, måste kolla in hennes märke :-)

    Kramar Sofie ♥

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3