lördag, februari 7

Kungsholmen runt

Efter den fantastiska frukosten som blev en sån succé! Så klädde vi på oss ordentligt för att gå ut och traska. Jag har ju tidigare nämnt Hälsans stig, se här. Så skrev jag ut en karta på slingan som finns på Kungsholmen, 9 km lång. Det var väldigt tråkigt väder och dessutom dimma. Se slingan här.

Det är så kul att gå på andra ställen än vad man är van vid och titta på fina hus, båtar etc.

Däremot så var det bra att vi hade en karta för det saknades väldigt mycket skyltar på vägen, så det måste jag maila och klaga på.

Dottern övningskörde och det gick kanonbra, tror hon är väldigt laddad att försöka ta körkortet i sommar :)
Ikväll blir det Melodifestivalen, I LOVE IT. Det är så kul att se vad artisterna har på sig, hur bra eller dåligt de sjunger etc etc. Ska bli kul att se Petra Mede som programledare, tror hon kommer att vara rolig.

Nu håller min hobbykock på och lagar maten, ska bli gott!
Kramix Åsa

8 kommentarer:

  1. Kul att fara runt lite och titta.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja här är åxå melodifestivalen ikväll. Har varit hos sonen o ätit smörgåstårta o firat honom en gång till.
    Jag gillar åxå Petra. Hon är en av de bästa i tv just nu.
    Min favvis sjunger ikväll åxå..Nina... hon e go.
    Ha en go kväll.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Sitter och tittar just nu på m.festivalen. Vilken dimma det har varit idag... fy! Kram sari

    SvaraRadera
  4. Härligt att vara på nya ställen. Jag håller med om MELODIFESTIVALEN.

    Kram annica

    SvaraRadera
  5. Det där nedersta huset gillar jag jättemycket. Lite mystiskt och spökigt och jättefint.
    Hoppas att ni har haft en riktigt mysig kväll!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Åh! Vad härligt med hembakat bröd till frukost. Det är riktigt helgmys! Skönt med en rejäl promenad också. Och visst är det roligare när man går på nya ställen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hej,
    har inte hunnit bloggläsa så mycket i veckan, så nu håller jag på att läsa ikapp...
    Duktig du är som ger dig ut på LÅNGpromenad i det här grå-vädret! Tur att det finns lite fina hus och annat att titta på!
    Vilken fin tvättstuga du har! Nästan som ett eget rum ;) Jag ska sätta upp en skylt till min röriga tvättstuga "ingång sker på egen risk".
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Om ni hade gått hundra meter upp från segelsällskapets hus så hade ni kunnat hälsa på, eller vi kunde ha anslutit
    Vi hittar definitivt vägen ;)
    /Christina

    Lingwall@yahoo.com

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3