torsdag, februari 12

Teaparty!

Min svägerska var snäll och kom till oss igår för att hjälpa mig att sy gardinerna. Men tyvärr hann vi inte klart, tog längre tid än vad vi trodde.
Men vi fortsätter på måndag, så då får ni se resultatet.

Härom dagen fick jag en liten överraskning med posten. Ett väldigt fint kort där det stod.



Åsa!

Välkommen på afternoontea!
Vi träffas och njuter av en kopp te med tillbehör.

Gissa om jag blev glad! Berättar mer om det när jag varit på partyt, lite bildbevis oxå.

Hihihi nu håller jag er på halster, håll koll på min blogg om ni vill veta mer helt enkelt :)

Puss & Kram
Åsa

7 kommentarer:

  1. Jag håller koll på din blogg!
    Nyfiken både på gardinerna och den mystiska inbjudan.
    Kram A-S

    SvaraRadera
  2. Halloj Åsa,
    Håller koll på din blogg:)
    Vilket fint kort du fått..ser fram emot att få se bilder på gardinerna och tepartyt sen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken trevlig inbjudan du har fått! Jag får lite flashback när jag ser kortet, det påminner om en tavla som jag köpte i Paris för många år sen och skulle rama in, men just nu vet jag inte var den är...
    Vad spännande med nya gardiner, alltid lika kul med nå nytt. Och hjärtkaktusen är ju bara för söt!
    Ha en fortsatt fin dag!
    kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Men oj vilken gullig vän du har. Mysigt med te och härligt med en inbjudan.
    Hälsn Maria
    http://mariarenoverar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Vilket trevligt kort. Mysigt med lite sådana där träffar. :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert kort, hoppas det blir trevligt!
    Hälsar
    /Malin

    SvaraRadera
  7. Afternoontea det låter så flashigt tycker jag.
    Precis som något jag borde bli bjuden på alltså!

    kram Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3