lördag, februari 28

Blus

Idag kommer maken och sonen hem, skönt då blir det som vanligt igen
och jag får tillgång till kameran som jag har saknat. Var i stan idag, fick nämligen byta en lykta jag hade hittat på Mathilde. När jag öppnade förpackningen hemma så hade dekorationen ramlat av. Typiskt så det var ju bara att åka tillbaka. Blev en tur på NK oxå och jag köpte en Odd Molly-blus som jag ska ha i sommar.

Eftersom de är så väldigt populära så var de lika bra att köpa en innan de tar slut liksom. Har lyssnat på kvällens melodifestivalslåtar på SVTs hemsida.



Bilder lånade av SVT

Tror att Sarah Dawn-Finer, Agnes, Sahlene och Maria Haukka och Star Pilots går vidare, eller det är min förhoppning :).

Puss o Kram
Åsa

8 kommentarer:

  1. Mycket snygg tunika! Sätt en kofta över och börja använd den redan nu.
    Ha en go lördagskväll!
    Kram A-S

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa! Åh vilken fin Odd Molly blus du köpt:)
    Resonerar som du, lika bra att köpa innan de tar slut. Det brukar jag ha som förklaring till sambon oxå, när jag hittar nått jag bara måste ha.."väntar jag finns det inte kvar i min storlek sen" är mitt eviga mantra:)
    Har du redan lyssnat på MF låtarna!! Jag är lite nyfiken på Sahlene och Marias låt..
    Ha en jättemysig kväll,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Det var en söt Odd Molly du köpt! Jag köpte också en tunika denna vecka... dom är så härliga!
    Ska bli intressant att se melodifestivalen ikväll, med så många bra artister!
    Ha en skön lördagkväll!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  4. De är vackra de där blusarna.:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Den var skitsnygg!
    Precis dom där fyra hade jag röstat på! Man kan ju inte alltid få som man vill =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  6. Instämmer med de andra.
    Vilken fin blus!

    SvaraRadera
  7. Hej

    Söt blus ! Hoppas att vi snart kan börja använda alla söta blusar och klänningar som hänger i garderoben :)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Handlade oxå lite grejor från odd molly häromdagen!½ Men den fina du köpt har jag missat, attans..den var ju super!! Gratis!;-) För som du säger så tar de slut illa kvickt!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3