onsdag, februari 11

Skänk

Såg ni inte Go'kväll igår? Då kan ni gå in på SVT's hemsida och se programmet om formgivaren från Kallholmen i efterhand.
Jag tycker Kallholmens möbler är urfina och jag skulle vilja ha flera. Jag tycker om att de är nytillverkade i gammal stil. Blev glatt överraskad när min skänk levererades, det är väldigt mycket fina detaljer som jag inte tänkte på när jag köpte skänken förutom då att jag tyckte den var SNYGG.


Här ser ni det rundade hörnet som Carolina pratade om

Fint gediget lås, ser verkligen gammalt ut

Vackra fötter


Snyggt även inuti med pärlspont

Idag önskar jag vår guddotter en härlig 17-årsdag, GRATTIS J
KRAMIZ ÅSA

2 kommentarer:

  1. Jag såg! Jag såg! Jag tyckte att det var så härligt hur hon pratade om de runda hörnen.
    Jag önskar också ett stort grattis till Guddottern!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tjing!
    De har jättefina möbler!!
    Kanonfint skåp!!:)
    Kraaaaam

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3