onsdag, februari 25

Bowling

Efter era tips på ungdomsaktiviteter så fastnade jag för bowling.

Ärligt talat så blev jag väldigt eurforisk över det tipset. Finns ju inget roligare än att spela bowling. Dottern tyckte det var kul men sonen var lagom road. När man bor i Stockholmsområdet så är det dock väldigt populärt att spela bowling så det är väldigt sällan det går att vara spontan och bara slinka ner i en hall och spela. Verkar som det ska bokas långt i förväg. Kollade runt på flera i morse men det var fullbokat förutom i Sumpan (Sundbyberg). De hade en tid mellan 12-13. När vi skulle åka orkade inte sonen, han ville sova vidare. Pust! Han gör ju inte annat än sover. Så det blev jag och dottern. Jösses vad kul vi hade, vi hann med 4 serier på en timme.

Min proffsiga dotter

Gissa vem som vann efter en jämn kamp?
Bowling ska vi spela snart igen, perfekt sätt att umgås med sina barn oavsett ålder.
Bowling får 5 av 5 toasts, som Benjamin skulle ha sagt :-))))))).

Tjingeling hela dan!
Kram Åsa

6 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa.
    Visst är det kul med bowling???
    Jag älskar det. Vi brukar vara tillsammans med goda vänner som har "barn" i samma åldrar som våra och då bowlar vi ofta. Efteråt blir det något gott att äta. Helmysigt!
    Synd att vi bor långt ifrån varandra annars kunde vi bowlat någon gång.Hi...hi...

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Tänk vad konstigt! I går pratade jag och Monkan om bowling. Eller snarare så ältade hon hur otroligt konstigt det är att jag aldrig har bowlat. men jag har ju för fasen varit på bowlinghallen och svingat några öl! Nu ska hon med anhang dra med mig. Jag okejade det förutsatt att det ingår några öl!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Haha, Benjamin!! Kul med bowling alltså.
    Jag har släpat mig upp ur sängen, jag är helt däckad. Liknar ingenting... Fy.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att ni kom iväg.. Synd på sonen men han hänger väl med nästa gång nu när han har fått höra hur roligt det var..
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  5. Åh, vad kul med bowling. Det har jag spelat sedan jag var 12.:-) Kramis

    SvaraRadera
  6. Gud så kul det är med bowling. Mina barn tycker också att det är jättekul..

    Kram anne

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3