måndag, februari 23

Bowling?

Tack för alla tips om sportlovsaktiviteter för ungdomar. Jag fastnade för bowling för det tycker jag är så himlans kul, får se om jag kan sälja in det på barnen. Sedan ska vi lyckas hitta en bowlinghall där det finns lediga tider oxå.
Dotter verkar gilla idéen med att shoppa med mamma, hahaha
Har gått med träningskompis idag, vi gick till ett nytt gym för kvinnor som ligger i Abrahamsberg. Vi bokade in ett prova-på pass på måndag så det blir ju spännande :).
Jag fick ett mycket välkommet samtal från Hans-Mikaels idag. Min tallrikshylla har kommit och jag ska hämta den imorgon.
Var en sväng till Indiska och hör och häpna de hade tavellisten som jag visade imorse. Maken tyckte dock den var för lång så vi får se om vi ska ha kvar den eller byta mot en mindre variant.
Ha en bra måndagskväll :)
Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Ska bli spännande att se din tallrikshylla!
    Vad bra att tavellisten fanns kvar..:)
    Du är så duktig som tränar tycker jag..själv har jag blivit världens soffpotatis..

    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att tallrikshyllan har kommit! Jag tycker att tavellisten är jättefin.
    Det är väl klart att det är en favorit idé att shoppa!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja, det är ju jättekul med bowling:)
    kram Lallis

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3