tisdag, februari 3

Stan

Idag skippade jag och min träningskompis powerwalken och tog tunnelbanan in till stan istället. Vi tittade i härliga butiker med både inredning och snygga kläder.
Åt en god Ceasarsallad på Café Milano och en liten liten minisemla på Café Kungstornet. Vi besökte:

Åhléns
Bruka design
Slettvoll
Folkhemmet
Mathilde
Zara
Turquoise
Hans-Mikaels
NK
Benetton
Face

En trevlig dag och det enda jag kom hem med var ett läppstift, ögonpenna
och en concealer.
Kram hela kvällen!
Åsa

10 kommentarer:

  1. Låter som en kanondag! Du vet det är inte bytet det är jakten... Det är inte målet det är resan... osv.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag, ju fler affärer man besöker ju mindre brukar jag orka shoppa, som att man blir mätt av att bara titta...
    Hälsar
    /Malin

    SvaraRadera
  3. Oj, du måste vara trött i benen nu. Många affärer ni hann med! Härligt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Härlig dag!
    Vad duktig du var som tog en minisemla bara.. ;)
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa, vad mysigt ni har haft det:)
    Tack själv för alla gulliga kommentarer hos mig!
    Du och Anna (Engelska Villan) har några av mina absoluta favoritbloggar!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej,
    men vilken härlig dag!!
    Ibland är man inte på köp-humör - konstigt, men det händer ju inte så ofta :)
    Mysigt att bara gå runt och få lite inspiration!
    Och semlan var du väl värd!

    Må gott,
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Låter som ni haft en riktigt mysig dag!! Behöver inte alltid shoppa så mycket...även om det är kul förståss;-) men härligt att bara insp lite! Kul att du ville vara med å tävla hos mig! Lycka till!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Härlig dag! Du kom väl hem med en massa inspiration också? Vad är Mathilde för butik? Är inte inne i stan så ofta som jag skulle vilja...
    Kram A-S

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Första gången jag kikar in hos dig! Viken mysig blogg!
    Semlor är en passion för mig, det räcker inte med en minisemla för att stilla mitt sug! Jag vill ha en JÄTTE STOR!

    Jag lägger till dig bland mina favvo bloggar!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig dag! Var längesedan jag hade en sådan shopping-heldag...
    Skönt att ha pengar kvar efter en sådan runda ;)

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3