onsdag, februari 25

Nattpass

Sonen och maken åker till Hassela backar imorgon bitti för att åka slalom i tre dagar. Så nu packar de för fullt, själv sitter jag och längtar efter mitt färska nummer av Lantliv. Har inte ens öppnat tidningen. Funderar på att ta ut Stella på promis och sedan sjunka ned i soffan med tidningen, med tända ljus.

Vi tjejer (jag, dottern, dogen) som är hemma ska väl hitta på lite myspys de här dagarna.
Ikväll ska dottern umgås med sina kompisar och jag har lovat att hämta när de skall hemåt. Nattpasset liksom.

Ha en trevlig kväll.
Kram Åsa

9 kommentarer:

  1. Då får du lite tid till din nya tidning ikväll då..innan nattpasset =)
    Ha en skön kväll!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktig myskväll!! Tackar för din åsikt om ljusstaken! Klart den är stoor, den är ju köpt i Amerikat!! hihi!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Hoppas att du får en mysig kväll ! Lantliv och en kopp te för min del är inte helt fel.

    God natt !

    SvaraRadera
  4. Vilket mysig stund du ska ha;-))
    Det där med nattpasset känns igen..hihi

    Ha det gott, kram Lena

    SvaraRadera
  5. Åh vad mysigt du får det ikväll. Glöm inte att titta på Greys Anatomi. Världens snyggaste karl är med. Doktor Alex Karev, mmmmm.

    Tack för din gulliga kommentar hos mig,

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa! Vad mysigt det låter! Jag måste börja prenumerera på Lantliv, vill inte behöva vänta på att den kommer ut i affärerna..

    Ha en bra torsdag,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Tjohoooo!!

    Nu e jag på banan igen! =) Finally I say! Tack för dina goa kommentarer. Det var en pärs men nu är den över hihi. Så nu sätter vi fart igen med inlägg varenda dag :)

    Kul att du gillar Benjamin och hans toasts haha. Det var roligt :)

    Ja bowling var inte igår, riktigt roligt faktiskt men har för mig att det egentligen är föör dyrt. Å vilket härligt teparty du va hos! Ser jättetrevligt ut!

    Ha det så mysigt med Lantliv nu =)

    KRam Anna på Fåfängans hem

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vilken lycka att få sitta och mysa med nya nummret av Lantliv, det var mycket fint i detta nummret.
    Roligt att höra att dom ska åka till Hassela, bor själv i Glada Hudik, det är inte så jätte långt från Hassela.....fast ganska långt ändå! Ha ha.
    Ha det bra.
    Veronica

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3