söndag, februari 15

Solvalla

Vi hade en lyckad dag på Solvalla dock inte i plånboken utan ett roligt sätt att fördriva en lördag på. Pållarna som vi trodde på, var inte några vinnare om jag säger så. men vi lägger mellan 10-20:- på en häst i varje lopp vilket gör att man inte är ruinerad när man går där ifrån. Spännande och roligt är det tycker vi.


Bild lånad här

Vi kom hem lagom till middag med barnen och sedan var det melodifestivalen som gällde. Tyckte Måns, Lili och Sussie samt Amy var bäst!
Dottern hade bakat en långpanna med kärleksmums till oss, gulligt va!

Tack för alla söta kommentarer ni är för goa allesammans.
Flera har undrat hur man får fallande hjärtan i bloggen. Jag sökte på Google: add falling hearts to blog, och hittade en annan blogg där de beskrev hur man gör.


Klistra in html-koden
i en gadget för Html-koder och skriv inte in rubrik.
Mycket enkelt!
Hoppas alla får en härlig söndag.
Tjingeling
Åsa

5 kommentarer:

  1. Låter som en kanonlördag hoppas att du även får en kanonsöndag!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa! Kul att ni ha det trevligt på Solvalla o man behöver ju inte spela för så mycket:)
    Låter gott med kärleksmums!
    Ha en go söndageftermiddag o kväll,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Kul att ni hade en bra dag på Solvalla, även om inte pengarna rullade in.
    Tack för hjälpen med de fallande hjärtanen (fast så kan det väl inte heta ?) .

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Hejsan Åsa.
    Vad skoj det låter att spela på hästar, det har jag aldrig gjort!Måste lägga upp på listan med "kul grejer att göra". Ser fram emot din story om tepartyt!
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Låter som en riktigt skön dag!
    Du har något att hämta hos mig om du vill!
    Kram Ingela

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3