söndag, februari 1

Snigelwalk

Det blev en mycket lyckad kväll igår. God mat och trevliga gäster, tittade på foton från Afghanistan och spelade Texas Holdem. Kvällen går fort när man har trevligt :).

Såg reprisen av Körslaget i förmiddags, yippee det var Hanna som vann, de var så duktiga. Sedan halkade vi ut på en långpromiz runt en sjö här i området. Det var inte roligt kan jag berätta, det var isgata på vissa ställen.
Fick sätta mig på rumpan och åka rutchkana nerför en backe, så det blev alltså inte powerwalk snarare snigelwalk den här gången. Nu hoppas jag dottern orkar färga mina gråa hårstrån.

Ta vara på ditt liv, det går inte i repris!

Kramiz Åsa

10 kommentarer:

  1. Hej!!!
    Isgata är det här med, men jag får göra som dig sätta mig på rumpan och fara i väg.

    Kram annica

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Visst är det jobbigt med isgata. Kan vara bra träning det med... Man spänner i alla fall varenda muskel. *fniss*
    Ni verkar också ha haft en trevlig helg!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talerska. Man får spänna nya och andra muskler som man inte ens visste fanns. Dessutom så får hjärnan jobba lite. Oj,oj,oj vart ska jag sätta fötterna eller rumpan nu då?
    Jaså igår spelade ni inte den där dansen. Texas Holdem kan jag!! Fast Uffe påstår motsatsen.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Här är faktiskt inte så isigt längre... men det kan ändras snabbt.
    Såg din slide, bildvisningen. Vilket underbart hus och inredning du har! Jättesnyggt!
    Här är så litet och lite begränsat med möjligheter. Man får anpassa sina drömmar lite...
    Ha en go söndagkväll.
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  5. Låter som en bra dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Låter som ni har haft en härlig helg! Men det är jobbigt med dessa isgator!
    Angående Sanna (dottern) så går hon ett program som heter stil och trend, de får prova på lite av varje. Kroppsvård, massage,manikyr, "nagelbygge", hårstyling (men inte klippning m.m), de lär sig färg och stilanalys, makeup, design och mode och även inredning m.m. Massor av kul med andra ord!
    Men jag vet att frisörprogrammet också är jättekul ( har själv gått det för hundra år sen ). Vilket år går din dotter nu?
    Ha nu en bra start på veckan!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  7. Nästa gång får du ta på dig broddarna, så kanske det går lite snabbare! ;)

    Tack för dina kommentarer som du lämnar, de gör mig så glad ska du veta!

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Tack för kommentaren hos mig! Låter som om din helg också varit mysig!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Tack för senast jättetrevligt det kändes lite tidigt när klockan ringde 06.00 på morgonen. Jessicas lag vann GULD och 6000 kr till lagkassan. Final mot Hammarby det var så spännande. Jag gick ut till Svanhagen som är ca 1.4 mil så ont i rumpmusklerna hade man det var ordentligt halt på vissa ställen. Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Orkade dottern?
    Det är verkligen lyx med en frisör i familjen!

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3