söndag, december 7

Andra advent

Andra advent
Hade förberett ett inlägg igår kväll men då fungerade inte internet. Jag är ledsen att ALLA mina läsare fick vänta men den som väntar på något gott......
Vi passade Wille igår, det gick superbra han é så gosig! Jag jobbade i tre timmar, lite lagom på en lördag måste jag säga. När jag kom hem åt vi köttbullar och makaroner, tror min bror blir avundsjuk när han läser det här för han ÄLSKAR den rätten. Vår familj brukar ofta satsa stort på lördagsmiddagar men dottern hade innebandymatch så de skulle gå snabbt.
Sedan började jag med det som jag lovat er tidigare, pyssla ihop påsarna med fina etiketter.
Hade köpt alla tillbehör på Panduro förutom innehållet som jag hittade på ICA.

Man kan hänga tagsen på dricksglas som bordsplacering till nyår t ex.

Punchpraliner med fint snöre vid varje tallrik, el lägga i julkorgen etc.

Geléhallon, snöre från House doctor, etikett. Enklare än så kan det inte bli.

Visst blir det fint? Jag kommer att duka mitt bord med den sista påsen på julafton, dock med ett annat innehåll. Så jag hoppas att våra gäster kommer att känna sig välkomna vilket alltid känns viktigt för mig när vi har gäster. Nu är maken ute i trädgården och smyckar med ljusslingor etc. ni får se resultatet senare.

Kramiz

4 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vad fint du har skrivit på etiketterna!! Har du gjort det själv? Jättettevligt!
    Sen måste jg passa på att fråga hur du länkar till tidigare inlägg, som jag såg att du hade fått till!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint pyssel du har gjort. Det såg verkligen mysigt ut. Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Hej Tjohalia! Tack, vad gulligt av dig.
    Det är lätt som en plätt.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej Anna! Tack, ja jag har skrivit själv :).
    Markera ordet som ska innehålla länk, klicka på länk-knappen, sedan kopierar du http-adressen till inlägget som ska länkas och kopierar in det i fältet för länken. Klart.
    Lycka till, Kram Åsa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3