torsdag, december 11

Städa städa

Städa, städa varje fredag oxå varje jul, det tycker jag e kul! Är det så Pippi Långstrump sjunger?

Jag har varit duktig att städa idag, torsdag istället. Jag tycker nämligen att det är så skönt på fredagen att städningen är klar. Oftast brukar jag skjuta på städningen till fredag för det är såååå väldigt TRÅKIGT. Men varje vecka som det blir fredagsstädning tänker jag att nästa vecka ska jag städa på torsdag istället. Tänk vad mycket roligare saker jag kan göra imorgon istället. Har även varit på utvecklingssamtal med sonen och det gick superbra.

Här är zinkhinken som jag visade här, sommartid har jag
fina blommor i hinkensom är från Ikea

Nu ska jag ta mig an vårt förråd i källaren som är en mardröm.
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Hej, vad roligt att du hade tittat in hos mig. Jag blir jätteglad för alla kommentarer det är så kul att hitta nya bloggar. Nu har jag suttit och lusläst din blogg - länge. Här kommer det: Jättemysigt hus (jag skulle också vilja ha en källare), supersöt hund, elementskydd såg jag nog att ni hade, vi har också element men bara på övervåningen och elementskydd vill jag ha, er trappa är jättefin och väggorden skull jag vilja härma!
    Jag tänker så här: jag länkar till din blogg och sen så får du säga till om det inte är ok.
    Jag hoppas att du vill länka till mig!

    Kramar från Lisa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3