torsdag, december 4

Godkväll gott folk

Idag har jag varit på turné med Anna från Engelska villan, vi har varit i inredningsbutiker i Spånga och i Brommaområdet.

Det var första gången vi besökte Anna in the garden, mycket trevlig butik som jag varmt kan rekommendera. Så fina saker som tilltalade både Anna och mig.
Jag köpte en fin trälåda med fyra fack som man kan fylla med vad som helst. T ex hyacinter,bestick, smycken man kan även ha den ute på altanen på sommaren. Det tror jag att jag kommer att ha med fina växter i.
Jag köpte även julgranskulor i fattigmanssilver som ska hänga i granen. LÄNGTAR tills vi köpt gran, tror att den får komma in tidigt i år. :).


TACK Anna för en mysig dag!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3