lördag, december 20

Klar med klappar???

Imorse åt jag och maken frukost med tända ljus
och lyssnade på cd´n ovan.
Den var jättemysig kan varmt rekommenderas, juliga, fina låtar.
Perfekt sätt att börja dagen innan hysterin sätter fart.
Vi har en lång lista som vi ska hinna med idag.

Igår blev jag klar med klapparna. Jag kan säga att min hjärna går på högvarv för vem eller vad har jag glömt och klapparna är t.o.m inslagna, hjäääälp.
Går igenom listan om och om igen, tänk om jag glömt skriva upp nåt. Jag har ju passerat 40 och då började iallafall mitt minne svika mig,
hur ska det sluta.....

Kram hela daaaan

5 kommentarer:

  1. your blog is very good......

    SvaraRadera
  2. Låter jättemysigt! Och visst är cdn med dem bra! kram

    SvaraRadera
  3. Precis så är det för mig med. Jag måste ha en lista som jag måste kontrollera sjuhundraelva gånger om dagen fram tills de är öppnade på jualafton! Fast jag måste då säga att jag är imponerad av dina paket. Jättefina!

    Kramar från Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej "svägis"!
    Sitter på jobbet och har en stund över. Vilka tjusiga paket. Undrar vilka som är till mig... :-)
    Närå, men har du lackat dem??
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  5. Hej alla, kul att ni kommenterar! Har kört CD'n hela dan, supermyyys. Ja man blir nipprig på alla listor, ska ju hålla reda på dem oxå.
    Självklart har jag lackat!, fast på mitt sätt.
    Hittade söta klistermärken på Lagerhaus som bara var att klistra på. Lätt som en plätt och jättesöta.
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3