tisdag, december 2

Hundväder

Hur kommer det sig att det heter hundväder (som idag, regnigt och grått)?
Vår Stella vill ju inte gå ut när det är hundväder, vi får dra ut henne och så gör hon det hon ska sedan snabbt hem igen. Jag menar det borde ju vara så att hundarna gillar hundväder?

När jag kom hem idag så väntade tidningen amelia i brevlådan. Visst är det härligt när en tidning kommer, lite lyxigt. Jag prenumererar på amelia och Hus&Hem. Hus&Hem har jag prenumererat på i många år (kommer inte ihåg hur många). Men den har jag fått som årsprenumeration av mina föräldrar i julklapp alla dessa år. Alltid lika trevligt när den kommer 1 gång i månaden. Dessutom frågade min far om jag fortfarande var intresserad av den tidningen
så om jag får gissa så kommer nog den i fortsättningen oxå.

Nu ska jag laga mat
Kramiz
Åsa

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vad fin bloggen blev! Hittade du någon slinga idag?
    Hoppas vi kan ses på torsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. oerhört fin blogg

    SvaraRadera
  3. Anna & Anonym
    Tack
    Nej de var slut i city oxå, men de får fler.
    Ja jag ser oerhört mycket fram emot torsdag.
    Men bloggen kommer inte upp om man googlar?
    Har jag missay ngn inställning?
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3