fredag, december 26

Annandagen

Middagen igår var trevlig hos mamma och pappa. Idag har vi softat hela dan, gått en långpromis med Stella. Nu ska vi snart äta lite rester av julbordet.

Vi har planerat för nyårsafton då sonen blir 16 år, på dagen har vi lunch för släkt och vänner. På kvällen kommer våra vänner från stan och äter middag samt firar tolvslaget. Så som ni kanske förstår är det liksom bara att ladda om efter julafton för att förbereda för nyårsafton.

Idag när vi gick på promenad genom en park, så dök maken ner i gräset och tog upp något. Jag frågade vad han hittade?

Ehhhum, det såg ut som en kantarell. Hahaha, han är så rolig som tror att det växer svamp nu liksom. För er som inte känner min make så kan jag berätta att han älskar att plocka kantareller, men jag trodde inte att han skulle tro att han kunde hitta någon nuuuuu?

Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Ja, nu laddar vi om!
    Men du vad var det för något han hittade då?

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Haha... det lät farligt. Jag tycker i och för sig att alla svampar ser likadana ut så jag förstår din man ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt inlägg och jag önskar dig God fortsättning!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3