tisdag, december 16

Bärhjälp

Idag ska jag träffa svärmor på stan, hon vill ha hjälp med att hitta klappar till barnen och lite andra grejor. Vi gjorde så förra året och det var så trevligt. Hon behöver hjälp med att bära, det gör jag så gärna. Förhoppningsvis tar vi någon paus oxå fika/lunch.

Så om ni ser nån galning med håret på ända, fullt med kassar i händerna, stirrig blick och en liten dam i släptåg, då är det jag.

I trappen ner mot vår källare har vi ett litet fönster och om man e som jag och helst vill att julen ska synas i alla rum så vill man ju pimpa även där. Hittade ljusslingan ovan på Ikea, det är sugproppar och det bästa av allt den drivs på batteri. Vi har inget eluttag i trappen så det blir ju perfekt med batteridrivet på ett sånt ställe, dock var sugpropparna inte speciellt bra så jag satte fästkuddar på dem.
Har även ställt 3 julgrisar från SIA där.

Önskar alla en strålande dag!

7 kommentarer:

  1. mysigt fönster!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt du fixat till i fönstret! kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint! Oj, oj, oj om min svärmor skulle behöva bärhjälp...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Kul att ni gillade min julsmyckning och svärmor skötte sig bra, tack
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Vad fint! Något sådant skulle jag också vilja göra i våra källarfönster!

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3