söndag, december 14

IKEA <3


Som ni tidigare förstått så älskar jag IKEA, inte mer än mina barn, make och hund förstås. Jag ser IKEA som en inspirationskälla och stora delar av vårt hem är just IKEA-möbler. Dessutom väldigt bra priser om man gillar att ändra om i sitt lilla hem.

Jag är uppvuxen på IKEA, nästan.
Nej men vi hade mycket IKEA möbler i barndomshemmet.
Döm om min förvåning när jag träffade min make och han (då 24 år) säger att han aldrig har varit på IKEA i hela sitt liiiiiiiv? Jag trodde inte att det var sant och undrade stilla vad det var fel på honom, hur kan man inte ha varit på IKEA?????? Hur kan man ha ett hem utan IKEA möbler????? Men jo så var det.
Självklart drog jag med honom dit och det har blivit många besök genom åren.

Numera så brukar han fråga vad han gjort för fel, eftersom han måste åka med till IKEA.
Så det kan bli.

Hoppas jag kan åka till IKEA snart igen :).
Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3