onsdag, december 17

Skinka på ingång

Jag har varit på vishan (landet) idag och handlat julklappar, låg väldigt långt bort och tur som en tokig höll de på att flytta lagret och visste inte om de kunde sälja det jag ville ha??? Ok tänkte jag, har jag åkt ända hit i onödan men men de hittade ett litet lager som de ville sälja. :)


Har varit på hundpromis med hundarna, våra vänner behövde hjälp med Wille. Inte så mysigt väder, hundarna blev blöta.

Idag fick vi de första julkorten, 4 st fina av vänner och släktingar.

Ibland e det jobbigt när matte bloggar.
Snart ska jag möta maken och då ska vi köpa juleskinkan.
Tjingeliiiiiing

3 kommentarer:

  1. Vad kul med lite shopping, och lite mindre julklappar kvar att inhandla :) Jag ska handla lite mer imorn ja!
    Vilken söt vovve, så söt :)
    Vad gott med julskinka!
    Mmm, jag har faktiskt ätit det redan :)
    Är ju så gott!

    Ha en bra kväll!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Var har du varit då?? Blir nyfiken!

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det en julklapp mindre att fixa skönt.
    Myfiken i en strut, kan tyvärr inte avslöja det.

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3