tisdag, december 16

Post

Idag har jag sprungit stan runt med svärmor, vi hade det jättetrevligt och vi hittade fina klappar till barnen. Var trött när jag kom hem men piggnade på mig snabbt när jag öppnade brevlådan.


Där låg nämligen det jag väntat på, min vinst hos Sextiotalsvillan. Har valt att placera den över trappen ner mot källaren, visst blev det bra?

Så varje gång jag går ner till tvättstugan, badrummet el. TV-rummet så kommer jag påminnas om, att lilla jag faktiskt vann :), kuuuul.
Nu väntar vi på mina föräldrar som ska komma på fika och pappa ska hjälpa maken att byta thermostat i varmvattenberedaren.
Ha det bra!

4 kommentarer:

  1. Finfina röda julgrisen, så kul att ha turen att vinna någon gång ibland. Passade bra där. Ha det så bra/Lis

    SvaraRadera
  2. Vilke fin blog! Ja, den var ju hur fin som helst! Passade bra där.

    Ha en bra dag!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Grisen passade jättebra där...

    Hoppas man får se den på nyårsafton, för det blir väl som vanligt i år igen?? :) så mysigt att träffa släkten sista dagen på året.

    Då vet vi vad han vill ha i födelsedagspresent då.. en MASSA chokladkalendrar.. hahahha

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej kussen! Ja vi kör lunch som vanligt :)
    Ehh ja man undrar ju?
    Kramiz Åsa

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3