torsdag, december 25

JULDAGEN

Nu är julafton över och vi hade en jättelyckad kväll med god mat och mycket skratt.
Barnen var glada över det de fick och det gör mig så glaaaad. Vi hade lotteri och jag vann en stor matkorg med italienska delikatesser, maken fick min julklapp efter lite bytande. Det var ingen som ville ha min klapp
:(. Jag hade handlat på Svenskt Tenn, fint som sjutton ska det va, tänkte jag, den var dessutom dyrare än 300:-. Jag köpte en grillvante, grytlapp och tändsticksask med deras klassiska tyg med vita elefanter och blå bakgrund. Tänkte att det passar väl alla, men tjiii fick jag. Tänk att ingen förstod att det var en "Very special gift"? Men nu har vi ju den själva, får se om vi behåller den eller lämnar tillbaka den, hahaha.
Makens lillebror sov över och vi hade singstar tävling, jag fick nämligen ABBA Singstar av mina älskade barn. Vi hade jättekul, det är verkligen en riktig partyhöjare.
I eftermiddag ska la familia till mamma och pappa på middag, det blir myyyys.

Från Svenskt Tenn som jag gav lotteriet

Den här mandolinen gav maken till lotteriet

Hoppas ni får en härlig JULDAG.

GRATTIS till Willes husse! Hoppas du blir ordentligt firad av dina nära och kära.

Kramiz Åsa

2 kommentarer:

  1. Jamen det fattar väl alla! jag vill minsann ha din klapp. Jag har kuddar i det där tyget och jag älskar dem.

    Kram lisa

    SvaraRadera
  2. Nä, men en mandolin till!! "Maken" får väl skärpa sig, lite bättre fantasi va... Men jag hade ju blivit ÖVERLYCKLIG om jag hade fått elefantsamlingen! Om du inte vet vad du ska göra med den, så... :-) Vi ses sen.
    Kram Anna (som inte orkar logga in)

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3