måndag, december 29

Tillbaka

Tillbaka igen efter 2 dagars-sjukdom, dessutom har datorn slutat fungera så när jag äntligen skulle skriva ett inlägg så gick det inte? Stendöd.


Så nu har vi förskaffat oss en ny router, får se hur länge den håller då men den skulle vara BÄST enligt Onoff, så vi får väl se. Den var ju dyrast oxå och det är ju klart de vill sälja de dyraste prylarna, är det därför de skriver att produkten är BÄST?


Ja nu är man alltså tillbaka efter sängliggande i två dagar= förlorat två dagar, när jag skulle hunnit massor :(. Idag har vi bytt paket som inte var tillfredsställande, det innebar ju att vi fick stå i en massa köer och blev sinkade på lite tid där oxå. Planeringen ikväll blir att jag och maken får städa hela huset och imorgon satsar vi på handlingen till nyårsafton.

Mina söta sockor med halkskydd (Lindex)
Inatt när jag inte kunde sova, jag var ju i helt fel fas eftersom jag i princip sovit i 2 dygn så låg jag och tänkte på min blogg vad man skulle kunna skriva om, vilka foton etc.Kom på rätt bra saker. Nu undrar jag varför jag inte skrev ner det, när jag ändå var vaken? Kommer inte ihåg alla dessa bra förslag jag hade, men håll ut jag kommer tillbaka :).


Tjingeling

5 kommentarer:

  1. Men jag har inte gjort lådan själv, tokfia.
    Och stackars dig som har varit dålig vad skönt att du är bättre nu.
    Visst är det konstigt det där...
    Precis som du säger så har man tusen saker man vill berätta men sen kommer man inte i håg.

    Kram Lisa
    Och du, fina tofflor!

    SvaraRadera
  2. Tack, gulligt av dig Lisa :)
    Ja man blir virrigare och virrigare. Tycker lådan e jättefin iallafall, kul att du byter växt.
    Älskar mina sockor, kommer ha dem tills dem går sönder.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Ha ha..vilka fulsnygga sockor.. ;)
    Sköna kan jag tänka.
    Ha en god fortsättning.
    Hälsningar Gissan

    SvaraRadera
  4. Ja, underbara vyer här i "mörka" Småland. Och den goa maten vet var den sätter sig.
    Får bli ordning nu efter nyår tror jag.
    Ha det gott med dina sockor..lite avis måste jag säga ;)
    Gissan

    SvaraRadera
  5. Hi hi hi sockorna finns på Lindex. Samma här,
    Visst e det gott med mat, men jag har ett tips som jag såg på Per Morberg "vad blir det för mat?". Han sa att går man ut och går en timme VARJE dag så kan man äta vad som helst.

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3