onsdag, december 10

Kalas


Ikväll har vi kalasat hemma hos min kära svägerska.
Det bjöds på god mat och kaffe med tårta.
De har det så himla mysigt och hemtrevligt dessutom var det kul att träffa släkten. Hon fick ju förstås en massa paket oxå som hon blev jätteglad för. Vi gav henne en Matteus-kanna, en vit såklart! När vi var på vår turné i butiker så sa hon nämligen att hon så gärna ville ha en sån med spetskant högst upp.
Åhhh vad perfekt tänkte jag, nu vet jag vad vi kan ge henne.

Fin krans på dörrar i vardagsrummet har dom



Visst har de en fin adventljusstake?

Nu ska jag sussa!
Kramiz Åsa

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är, Åsa!
    Jättefina bilder. Jag har fotat min fina kanna så snart kommer bilder på den på bloggen. Vi hörs och syns!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3