måndag, december 8

Hurra, hurra för oss idag!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det vår förlovningsdag! Idag har jag och min man varit förlovade i 18 år. Otroligt bra jobbat. Alla sådana här dagar brukar vi försöka fira på ett eller annat sätt. För oss har det alltid varit viktigt att ta vara på sådana här tillfällen att få en stund för oss själva och känna tacksamhet för hur bra vi har det. Nu när barnen är tonåringar så blir det ju faktiskt lite lättare att få egentid och det gör vi när tillfällen ges.
Även denna dag ska firas!
Jag ÄLSKAR dig VÄRLDENS BÄSTA make.

4 kommentarer:

  1. Grattis Grattis på förlovningsdagen.....

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig också världens bästa Maka!!

    SvaraRadera
  3. Herregud, ni låter som två nykära tolvåringar. Aja, kul att ni är lyckliga iallafall. Grattis på förlovningsdagen!

    /Er son

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på er förlovningsdag och grattis till vinsten i min tävling!! :)

    Maila mig din adress så kommer grisen med posten! (sextiotalsvillan@hotmail.com)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3