måndag, december 8

Lyckodag


Idag är det tydligen min lyckodag. Kommer precis hem från stan och fick veta att
jag vunnit julgrisen!. Gissa om jag blev glad :). Jag menar hur ofta vinner man? oavsett vad det är. Titta in här om ni inte tror mig.

Mötte maken i stan, vi åt middag på Mancini. De har bara italiensk mat, supergott sedan gick vi på bio och såg "Vi hade iallafall tur med vädret igen".
Filmen var bra men inte lika bra som ettan, men vi fick oss ett gott skratt iallafall.





Jag kommer att sova gott inatt, jag e så lycklig.

3 kommentarer:

  1. Jättegrattis till dig!!!
    Är inte alls avis :-)
    Ha en fin vecka
    kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Tack tack, ibland har man tur :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS min kära svägerska! /Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3