fredag, december 19

Äntligen

Idag så gick maken med på att jag fick beställa tallrikshyllan från Kallholmen som jag berättade om här. Man undrar ju hur han kunde ändra sig helt plötsligt men han kom väl på att vi bara måste ha en tallrikshylla helt enkelt. Så nu måste jag bara bestämma storlek, de har två bredder nämligen. 79 cm eller 115 cm, skänken är 112 cm, Vad tycker ni?
Det lutar åt den mindre. Hittar ingen bild som jag kan visa här men jag kan visa skänken där vi ska placera tallrikshyllan.

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa
    Vilken fin bild,varoligt att se våra möbler i hemmiljö.
    Det kommer att bli jätte fint med en hylla där ovanför.
    Jag tycker att du ska ta den lilla tallrikshyllan det tror jag blir finast.
    Lycka till och ha en mysig jul
    Kram Malin på kallholmen

    SvaraRadera
  2. SÅ fin:)
    ha en härlig helg.
    kram Lallis

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3