tisdag, december 23

Kungen


Hej alla glada!

Idag har vi fixat det sista till julafton, varit hos min mormor (gammelmormor) med klappar och besökt och tänt ljus på två gravar. Fixat och trixat hemma så att allt ska vara så färdigt som möjligt imorgon.Griljerat skinkan etc.

Maken var hos sin moster och morbror med klappar.

Skulle vara skönt om vi hann med en Power-walk på julaftons-förmiddagen. Som sagt jag och maken vill ju att allt ska vara perfekt imorgon, man skulle kunna tro att kungen ska komma på middag. Men det är kära svärmor som kommer. Men Heeey kungen, läser du det här inlägget och tröttnar där borta på Drottningholm så är du hjärtligt välkommen. Vi äter nog vid 16.30.

Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Klart det skall vara fint när kära svärmor kommer på besök!

    Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hej

    Tack för din titt hos mig och kommentar. Det är alltid kul att själv få följa spåren och hitta nya bloggar *ler*. Vilken fin sida du har.
    Ditt matbord med dukning är jättefint + allt annat också på din sida.

    Här är så lugnt och fridfullt. Har nog aldrig haft en så lugn kväll innan julaftonen.


    God Jul ifrån Östersund

    Ingrid

    SvaraRadera
  3. Tack för hälsningen inne hos mig!
    Det är så kul att upptäcka nya bloggar!
    Önskar dig och de dina en riktigt fin jul!
    Kram, Carina

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3