tisdag, december 2

Frisörsalong

Ikväll har min dotter fixat både mitt och min makes hår. Det blev jättebra och hon är jätteduktig.
Hon går andra året på frisörlinjen. Ganska skönt att bli fixad hemma faktiskt.

Idag var jag i stan och tittade in i butiken Hans-Mikael. Jag har nämligen funderat på en tallrikshylla från Kallholmen som de säljer. Jag ville kolla priserna. Nu vet jag priserna på de två olika måtten, så nu är det bara att övertala mannen att vi inte klarar oss utan denna fina hylla ovanför skänken som är inhandlad på samma ställe. Just nu ser det ganska tomt ut ovanför skänken.
Godnatt

4 kommentarer:

  1. Jag blir svårövertalad!!!

    SvaraRadera
  2. Nej, men det är väl klart ni måste ha en tallrikshylla!! Vad vore livet utan dem? ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. åhh herregud, en tallrikshylla? fungerar inte köksskåpen längre? :o

    SvaraRadera
  4. Till Anna & Anonyma!
    Skönt med folk som förstår vad man behöver!
    Kökskåpen räcker inte, tyvärr då får man hitta andra lösningar ;).
    Svårövertalad, jaja med lite övertalning så brukar det lösa sig.
    P&K

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3