fredag, december 12

Plantering



Hej svejs i stugorna!

Har hunnit massor idag (eftersom huset var städat o klart). Powerwalkat i 55 min med stavar i ösregn, härligt! Har jobbat några timmar, planterat i min fina franska låda som jag hittade i butiken Anna in the garden, planterat några hyacinter. Letat efter julklappar dock utan resultat, pust!


Här ställer jag min fina låda, kan säga att jag blir jätteglad när jag ser den.

Nu nalkas Idol-finalen och jag lägger min röst på Alice, för jag tycker att det är fusk att Kevin var artist på Malta.
Godkväll

1 kommentar:

  1. Åh! Vad fint det blev med jukrosor och taklök i den där härliga lådan!!
    Nu är vi hemma efter en supermysig helg i London! Hade det inte varit för tjejerna så hade jag inte velat åka hem :)
    Vi hörs snart! Kram/ Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittar in hos mig!
Jag blir JÄTTEGLAD om du lämnar
en kommentar <3